Slide 1 Slide 2 Slide 3

Zwemclub ZENO vraagt iedereen: spaar Jeugd Sponsor Munten bij de Poiesz voor onze club!

Aangemaakt op 2019-02-11 04:16:21 door Helen Drijfhout. Laatst bijgewerkt op 2019-02-11 04:29:13.

Beste zwemmers, ouders, verzorgers,

Elke club of vereniging heeft een verlanglijstje. Bovenaan het verlanglijstje van zwemclub ZENO staat dit jaar het aanschaffen van trainings- en spelmateriaal en het ontwikkelen van lesvormen en stuurkaarten.

De bedoeling is om dit via de opbrengst van de Poiesz Jeugd Sponsor Actie te realiseren. Wij moedigen mensen daarom aan om hun boodschappen te doen bij Poiesz en Jeugd Sponsor Munten te sparen en familie, vrienden, kennissen, et cetera te vragen ook mee te sparen voor onze club. U krijgt de Jeugd Sponsor Munten in de periode van maandag 11 februari t/m zondag 7 april 2019 gratis bij de kassa van alle Poiesz supermarkten.

Door de munten in de koker te stoppen van zwemclub ZENO bij de Poiesz supermarkt in Zuidhorn helpt u al mee. Ook kunt u de munten in de ZENO-brievenbus deponeren tegenover de lockers bij het zwembad, of afgeven bij het bestuur.

Hoe meer Jeugd Sponsor Munten zwemclub ZENO verzamelt, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd.

Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het bestuur van zwemclub ZENO. Dit kan persoonlijk of via de mail: bestuur@zwemclubzeno.nl Alvast hartelijk dank voor uw inzet namens de jeugd en het bestuur.

P.S.: met de Super Jeugd Sponsor Aanbieding en met de Speciale Bakkerij- of AGF-aanbieding zijn maar liefst 10 of 15 Jeugd Sponsor Munten te verdienen!

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Wees de eerste!
Als je wilt reageren, moet je eerst inloggen.