20220503 Informatie over de ZENO Vertrouwenspersoon

Aangemaakt op 2022-05-03 21:34:01 door Helen Drijfhout. Laatst bijgewerkt op 2022-05-03 22:11:59.

ZENO heeft sinds kort een externe Vertrouwenspersoon, waarbij onze leden terecht kunnen als er problemen zijn binnen de zwemclub. Denk bijvoorbeeld aan pesten, of ander ongewenst gedrag. Hiervoor is ook een regeling opgesteld.Als er iets is, is het goed om te proberen dat eerst onderling uit te spreken. Of te melden bij één van de aanwezige bestuursleden.
Wanneer dat niet kan, of niet werkt, kun je je nu ook melden bij onze Vertrouwenspersoon. Dat is Annalies Houwing, moeder van 3 van onze jeugdleden.
Zij heeft zich tijdens de Algemene Leden Vergadering voorgesteld, en is regelmatig op zaterdag in het zwembad te vinden.
Zij is bereikbaar via een e-mail aan: annalieshouwing@yahoo.co.uk.
Je kunt ook altijd zomaar een praatje met haar maken.

De volledige tekst van de ZENO Klachtenregeling is hier te vinden.