20211118 ZENO Pepernoten actie: doe mee voor de club!

Aangemaakt op 2021-11-18 18:07:17 door Helen Drijfhout. Laatst bijgewerkt op 2021-11-18 18:07:17.

Hallo zwemmers,

Sinterklaas is weer in het land! Dat betekent tijd voor een nieuwe pepernotenactie ???? !!  Helpen jullie mee?

In de bijlage tref je een overzicht welke pepernoten we gaan verkopen. Dit zijn 5 heerlijke soorten pepernoten, wat mooi aansluit op deze tijd van het jaar. Aangezien het niet verstandig is om nu  langs de deuren te gaan, kan je het overzicht van de soorten pepernoten naar je vrienden, buren en familie sturen. Ze kunnen dan b.v. per mail aangeven of en wat ze willen bestellen.

Via deze link: Pepernotenactie kan je in een bestelformulier invullen wat je totale bestelling is.
Vergeet je naam vooral niet! Deze lijst kan je uiterlijk invullen en plaatsen t/m zondag 21 november.
Op zaterdag 27 november, maandag 29 november en woensdag 01 december zullen de bestelde pepernoten, gesorteerd per lid, klaarliggen in het zwembad.

Onze voorkeur gaat, i.v.m. corona, er naar uit dat je het opgehaalde geld overmaakt op rekeningnummer: NL  13 RABO 03237 458 57 t.n.v.  Zwemclub ZENO. Dit mag dan o.v.v. van ‘naam + pepernotenactie’

Voor de 3 leden die de meeste zakjes pepernoten verkopen, hebben we natuurlijk een leuke prijs J

We hopen veel mensen te kunnen voorzien van pepernoten!
Veel plezier en succes met de verkoop!

Met vriendelijke groeten,
het Bestuur van ZENO