20210911 Uitslagen ZENOlympics

Aangemaakt op 2021-09-11 14:29:24 door Helen Drijfhout. Laatst bijgewerkt op 2021-09-11 14:29:24.

Op 11 september hebben we met de wedstrijdzwemmers en junioren weer een zeer geslaagde wedstrijd gehouden.
Iedereen kon deze keer zelf een combinatie van slagen en afstanden kiezen, en dat leverde af en toe wat bijzondere (soms zware) combinaties op. Toch heeft iedereen alle afstanden goed uitgezwommen, en was het programma precies binnen de tijd afgerond.
De laatste estafette was het spektakelstuk: hierin streden de zwemmers op baan 2 en 3 om de eer de eerste te worden, terwijl het bij baan 1 en 4 spannend was wie er 3e werd! Zie de uitslagen voor het resultaat.
Alle vrijwilligers en deelnemers worden bijzonder bedankt voor hun aanwezigheid en inzet, en tot de volgende wedstrijd!

Hieronder de uitslagen.

Volledige uitslag
PR-lijst
- Hierin is te zien hoe de tijden waren ten opzichte van je eigen PR. Tygo heeft de grootste verbetering getoond op de 50 meter schoolslag!
Niveau-lijst
- Hierin is te zien op welk niveau de tijden liggen: A (hoogste) t/m E.