Slide 1 Slide 2 Slide 3

20210210 Steun ZENO: lever lege flessen en kratten in bij Coop Niekerk!

Aangemaakt op 2021-02-11 03:17:30 door Helen Drijfhout. Laatst bijgewerkt op 2021-02-11 03:17:30.

T/m maart kun je bij de Coop in Niekerk nog statiegeld doneren aan ZENO voor lege flessen en kratten.
De Coop verdubbelt het bedrag dan!
Als iedereen meedoet, kan het bedrag aardig oplopen!

Mocht je de zwemclub wel willen steunen, maar het statiegeld willen houden? Dan mag je de lege flessen inleveren bij één van de bestuursleden. Je krijgt dan het statiegeld van ons terug.

Het is ook mogelijk om de flessen thuis op te sparen en bij het bestuur van de zwemclub aan te geven of wij de flessen komen ophalen. Wij doen dit graag voor jou.

De opbrengst willen we graag besteden aan zwemmaterialen om de training nog leuker te maken en de conditie te verbeteren.

Voor vragen kun je mailen naar: info@zwemclubzeno.nl. Alvast bedankt voor je bijdrage!

Namens het bestuur zwemclub Z.E.N.O.

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Wees de eerste!
Als je wilt reageren, moet je eerst inloggen.