20201114 ZENO Pepernoten Actie !!!!!!!!

Aangemaakt op 2020-11-14 21:53:21 door Helen Drijfhout. Laatst bijgewerkt op 2020-12-04 14:29:29.

Hallo zwemmers,

Sinterklaas is alweer bijna in het land! Dat betekent tijd voor een feestje.
Dat willen wij vieren dit jaar door met alle leden (recreatief, wedstrijdzwemmers en de trimmers) zoveel mogelijk pepernoten te verkopen! Helpen jullie mee?

In verband met Covid-19 zijn er wel een aantal punten waar we rekening  mee moeten houden.

In deze bijlage tref je een overzicht welke pepernoten we gaan verkopen. Dit zijn 5 heerlijke soorten pepernoten, die mooi passen  bij deze tijd van het jaar. Aangezien het niet verstandig is om nu langs de deuren te gaan, kan je het overzicht van de soorten pepernoten naar je vrienden, buren en familie sturen.  Ze kunnen dan b.v. per mail aangeven of en wat ze willen bestellen.

Hieronder kan je in een bestelformulier invullen wat je totale bestelling is. Deze lijst kan je uiterlijk t/m 22 november invullen en plaatsen. Op zaterdag 28 november, dinsdag 01 december en woensdag 02 december zullen de bestelde pepernoten, gesorteerd per lid, klaarliggen in het zwembad. Mocht het niet lukken om deze op te halen, dan brengen we dat in overleg langs.

Alle zakjes kosten € 5,00 per stuk.
Ook i.v.m. het Corona virus gaat onze voorkeur er naar uit dat je het opgehaalde geld overmaakt op rekeningnummer: NL13 RABO 03237 458 57 t.n.v. Zwemclub ZENO. Dit mag dan o.v.v. van ‘naam + perpernotenactie’.

Eventueel kan het geld ook in een gesloten envelop, duidelijk voorzien van naam, gegeven worden aan Helen, Betty of Anja (bestuursleden)  Dit kan op de volgende data: 08 december, 10 december en 12 december.

Voor de 3 leden die de meeste zakjes pepernoten verkopen, hebben we natuurlijk een leuke prijs J

We hopen dat we veel mensen kunnen voorzien van pepernoten!
Veel plezier en succes met de verkoop!

Met vriendelijke groeten,
het Bestuur van ZENO

Bestelformulier (uiterlijk 22 november invullen):

Bestellen is nu niet meer mogelijk.