Slide 1 Slide 2 Slide 3

20200822 Uitnodiging om mee te zwemmen met de zwemclub op woensdag 26-8-2020 18:00-19:00 uur!

Aangemaakt op 2020-08-22 16:27:41 door Helen Drijfhout. Laatst bijgewerkt op 2020-08-22 16:29:21.

Wist je dat in zwembad Eekeburen, ZENO actief is?
ZENO is de gezelligste zwemclub van het Westerkwartier.
Als je minimaal een B-diploma hebt, kun je lid worden.

ZENO is een recreatieve club, waar veel kan en mag, maar niets moet!
De groepen worden op niveau ingedeeld, en de schoolslag, borstcrawl, rugcrawl en vlinderslag worden aangeleerd of verbeterd. Dit wordt afgewisseld met een spelvorm.

Vind jij het ook gezellig om samen met leeftijdsgenoten te zwemmen? Lijkt jou het ook leuk om de verschillende zwemslagen nog beter te kunnen en sneller te leren zwemmen?
Dan is deze gezellige zwemclub misschien wel iets voor jou!

Kom eens kijken! Op woensdag 26 augustus ben je van 18.00- 19.00 uur van harte welkom om een training mee te doen! Wanneer deze datum niet lukt, kun je altijd bellen of mailen om een andere afspraak te maken. We hebben meer trainingsuren.

Vanwege de richtlijnen met betrekking tot het Coronavirus, is het wel belangrijk dat je laat weten of je komt. Dit kan via  de website: https://www.zwemclubzeno.nl/, via een mailtje naar info@zwemclubzeno.nl of je kunt bellen naar 06-24411237.

Hieronder kun je je aanmelden. Hopelijk tot snel!

Zie ook bijgaande video voor een indruk van het speelplezier in ons zwembad!

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Wees de eerste!
Als je wilt reageren, moet je eerst inloggen.