Slide 1 Slide 2 Slide 3

20200602 ZENO-leden, we kunnen weer zwemmen!!!

Aangemaakt op 2020-06-03 01:34:09 door Helen Drijfhout. Laatst bijgewerkt op 2020-06-03 02:09:56.

YES !! We kunnen weer !!

Beste leden,

Super goed nieuws. Vanaf morgen (woensdag 3-6) kunnen we weer van start met de trainingen in Sportcentrum Eekeburen. De afgelopen periode hebben we hard gewerkt om alles rond te krijgen betreft ons eigen protocol en het verwerken van de voorgestelde wijzigingen, die vanuit het zwembad tot ons zijn gekomen.

Klik hieronder voor de volgende documenten:

- Algemeen Protocol Verantwoord Zwemmen dat opgemaakt is vanuit de zwembadbranche

- ZENO Corona protocol voor de leden van zwemclub ZENO

Indeling zwemtrainingen vanaf woensdag 3-6-2020

De tijden voor de trimmers zijn als volgt:

De tijd voor de woensdagavond groep is ongewijzigd: van 20:30 – 21:00 uur.

De dinsdag ochtend groepen zwemmen nu om:

• Groep 1: 09:30 – 10:15 uur
  • Groep 2: 10:15 – 11:00 uur

Het is op dit moment niet mogelijk om de trainingstijden voor iedereen hetzelfde te houden als voorheen. De huidige groepsindeling is tijdelijk, deze is gemaakt op basis van een maximale groepsgrootte waarbij rekening gehouden is met de leeftijden. Na de zomervakantie kunnen we op de zaterdagochtend weer vanaf 10:00 uur in het zwembad terecht.

Als er vragen of opmerkingen over de indeling zijn, kun je hiervoor contact opnemen met Betty Rootinck.

In de zomervakantie willen we ook zwemtrainingen blijven aanbieden, omdat dat de afgelopen paar maanden niet mogelijk geweest is.

We willen graag weten wie hiervoor belangstelling heeft. Hiervoor wordt nog een aanmeldformulier op de website gezet.

Wij zullen je de komende tijd blijven informeren over relevante updates.

Voor nu alvast weer veel zwemplezier gewenst!!

Vriendelijke groeten,

Bestuur zwemclub ZENO

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Wees de eerste!
Als je wilt reageren, moet je eerst inloggen.